Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Herion młodszy chorązy
|
Wysłany:
Sob 22:17, 18 Lut 2006 |
|
|

Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Znienacka
|
Update: [link widoczny dla zalogowanych]
Projekt zmienił nazwę na Di Jabolo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Herion dnia Pią 11:03, 21 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
|
 |
Frejas rekrut
|
Wysłany:
Sob 22:30, 18 Lut 2006 |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Walim
|
Moim zdaniem to zajefajny pomysł (pomijając to że jestem w teamie), warto pokazać co potrafimy i wogóle. Udowodnimy komrcyjnym projektom, że nie liczą się tylko układy itd., że trzeba mieć jeszcze talent i to udowodnimy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
Delan szeregowy
|
Wysłany:
Sob 22:42, 18 Lut 2006 |
|
|

Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Waldenburg
|
tak towarszyszu! genialny pomysl, takiej gry jeszcze nie widzialem a temat naprawde ciekawy genialne napewno chetnie sie wyzyje na skejtach hahaha
______________
pozdro dla snieżka, diego i maxa z czwartego!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
john rekrut
|
Wysłany:
Sob 22:58, 18 Lut 2006 |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Spoko pomysł! popieram! Nasze liceum może dzięki temu zyskać trochę rozgłosu. Popieram! róbcie grę! fajny pomysł!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
komar rekrut
|
Wysłany:
Sob 23:03, 18 Lut 2006 |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: waldenburg
|
a no swietny pomysł i całkowicie go popieram, przydało by się wam coś takiego rozumiecie porywanie sie na taki temat początkowo to zbyt wielka jazda także zróbcie tego projekta mniejszego i jedźcie z nim !!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
Scorpien podpułkownik
|
Wysłany:
Sob 23:59, 18 Lut 2006 |
|
|

Dołączył: 07 Lip 2005
Posty: 763 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: .:: Centre Of Eternity ::.
|
heh super a po 2 tyg info ze coś nie wyszło ehhhh szkoda gadać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
Herion młodszy chorązy
|
Wysłany:
Nie 7:53, 19 Lut 2006 |
|
|

Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Znienacka
|
Co ma nie wyjść Ten projekt jest tak mały (z punktu widzenia p.m czyli mnie) że tu nie może coś nie wyjść...
Cytat: |
Nasze liceum może dzięki temu zyskać trochę rozgłosu
|
A wyobraź sobie że już zrobiłem gre i zajeła pierwsze miejsce w polsce
[link widoczny dla zalogowanych]
Chodzi o BloodGivera. Wkrótce PCK go wyda ale jak ktoś jest uparty to moge podesłać mailem
i screeny są tu: [link widoczny dla zalogowanych] na literce B Konkurs był ogłaszany na leckji PO...
Wracając do tematu to mamy wystarczająco dobry team by wykonać projekt w pół roku. A dlaczego robimy tą gre a nie Wasteda?
- pewniejszy i łatwiejszy do wykonania
- po wydaniu zapisuje się do portfolio teamu
- łatwiej będzie pozyskać zaufanie i większy team do Wasteda, przez co prace będą szły w realnym tempie.
- szkoda nie robić tej gry!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
Scorpien podpułkownik
|
Wysłany:
Nie 9:00, 19 Lut 2006 |
|
|

Dołączył: 07 Lip 2005
Posty: 763 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: .:: Centre Of Eternity ::.
|
fajnie fajnie szkoda, ze konkurs od 7-12 lat a co do tego bloodgiver'a to w sumie jeśli ktoś potrafi programować to żadne wyzwanie ... bo miałeś gotowca prawie juz na enginie....doceniam że sie takim czymś zajmujesz, ale skoro masz takie giery to zapodaj je ludziom, zrób creditsy i wtedy naprawde będzie wiadomo kto robił tą giere ... bo 1 programista grywalnej gry raczej nie zrobi chyba ze bedzie siedzial nad nia 2 lata....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
Herion młodszy chorązy
|
Wysłany:
Nie 9:05, 19 Lut 2006 |
|
|

Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Znienacka
|
kto powiedział, że robie sam? kto mądry robi gry sam? jak się za coś pożąnego brać to tylko z teamem zobacz no na subcultures.prv.pl tam jest team mam ludzi z całej polski i tego LO... ale bloodgiver robiłem sam bo takie wymogi były...
Cytat: | bo 1 programista grywalnej gry raczej nie zrobi chyba ze bedzie siedzial nad nia 2 lata....
|
hehe 2 lata to team może robić jeden koder robiłby to przez 10 lat xD
bdw konkurs na gre PRZEZNACZONĄ dla dzieci 10 - 12. powiem że specjalnie się nie starałem z tym BG, a silnik wziełem gotowy bo pocóż wyważać otwarte drzwi robiąc kolejny, i tak gorszy engine. ale w grach taki silnik to zaledwie 30% szczęścia, reszta to umiejętności programisty. poza tym miałem mało czasu na zrobienie bo nasza szkoła podaje informacje z pewnym jakby to nazwać opóźnieniem a ten silnik i tak musiałem mocno zmieniać bo miał troche bugów... teraz już ich chyba nie ma bo podesłałem kody do niko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
skwioton rekrut
|
Wysłany:
Nie 12:47, 19 Lut 2006 |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2006
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Pomysł jest świetny, nie przypominam sobie aby wyszła kiedyś podobna gra, a jeśli nawet to słaba. Pomijając fakt, że jestem w teamie, wydaje mi się, że projekt skazany na sukces!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
Gryzak generał dywizji
|
Wysłany:
Nie 13:05, 19 Lut 2006 |
|
|

Dołączył: 27 Cze 2005
Posty: 1362 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gryzville
|
I tak Skinami nie bedzie co robić. Z nimi walczyć, to jak Chichuaua z Bernardynem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
Elizabeth Bathory sierżant
|
Wysłany:
Pon 19:28, 20 Lut 2006 |
|
|

Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Miałam poprzeć to popieram Herionku... Tzn. Przywódco chciałam powiedzieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
salieeri starszy plutonowy
|
Wysłany:
Wto 18:59, 28 Lut 2006 |
|
|

Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lost Heaven
|
Z takich oldskulów to była gra Franko! Pamięta ktoś? Tylko to chyba nie była strategiczna, zresztą nie pamiętam.
Pomysł tej gry jest świetny, wręcz fenomenalny. Co do broni proponowałbym obowiązkowo niezbędny atut: metalowy pręt i żeby były przystanki ze szklanymi ścianami i można było korzystać ze szpraju, co by na terytorium wroga nasmarować kilka obraźliwych słów i się stagować na bloku jakiegoś (cenzura) z przeciwnej drużyny Ja już chcę w to grać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
Herion młodszy chorązy
|
Wysłany:
Wto 20:18, 28 Lut 2006 |
|
|

Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Znienacka
|
Aaa Franko! Moje ulubione polskie mordobicie Do dziś miło sobie popykać chociażby ze względów sentymentalnych Fajny wystrój gry, te osiedla - pozostałości czasów PRL'u
BDW Prace nad subucultures idą ostro, ostatnio dołaczyło do nas dwóch zdolnych grafików 3d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
Scorpien podpułkownik
|
Wysłany:
Wto 21:04, 28 Lut 2006 |
|
|

Dołączył: 07 Lip 2005
Posty: 763 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: .:: Centre Of Eternity ::.
|
franko przeszedłem chyba całego ;p dla mnie to była raczej komedia bo można było się pośmiać troche z tych czerwonych pixelów imitujących krew ;p ja tam lubiłem pykać na pegsusie w double dragon i jeszcze taką jedną gre o żabach co się lały...zapomniałem teraz tytułu ale kiedy indziej wam napisze teraz mam nawet emulator specjalnie zeby w te giery pykac bo są fenomenalne nie ma to jak żaba z glanem kopiąca po tyłkach jakichś kolesi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
Herion młodszy chorązy
|
Wysłany:
Czw 11:09, 13 Lip 2006 |
|
|

Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Znienacka
|
Update:
Cytat: |
heh super a po 2 tyg info ze coś nie wyszło ;p ehhhh szkoda gadać
|
Coś nie miałeś racji.. projekt idzie równo od... ile to... pięciu miesięcy
Po wielu miesiącach pracy nad projektem i zaliczeniu trzeciego deadline'a pojawiły się screeny, które juz jako-tako wyglądają {click 2 enlarge}:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od czasu rozpoczęcia prac nad projektem zmienił się trochę ogólny concept gry { ze strategi na remake D2 z subkulturami w roli głównej } oraz jej nazwa z Subcultures na Di Jabolo. Projekt od trzech miesięcy cieszy się mianem najlepiej rozwijającego się projektu na warsztacie.
Ponieważ projekt postawił sobie szytniejszy cel - naśladowanie samego Diablo, przedłuży się jego premiera ov coz, ale demko z Act 1 Quest 1 będziem niebawem, może za miesiąc.
Tymczasem również strona projektu dostępna jest zarówno pod starym adresem { [link widoczny dla zalogowanych] }, jak i pod nowym : [link widoczny dla zalogowanych] Uwaga: serwer ostatnio pada... będziemy przechodzić na hosting płatny za pewien czas...
== FIN ==
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
Scorpien podpułkownik
|
Wysłany:
Czw 17:12, 13 Lip 2006 |
|
|

Dołączył: 07 Lip 2005
Posty: 763 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: .:: Centre Of Eternity ::.
|
geeez nawet tego nie tkne.... wole zainstalować diablo niż grać w marną podróbe z obrzydliwą grafą .... i pewnie jakaś muza midi ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
Gryzak generał dywizji
|
Wysłany:
Czw 17:39, 13 Lip 2006 |
|
|

Dołączył: 27 Cze 2005
Posty: 1362 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gryzville
|
Gratuluję zapału. No i nie powiem, jak na projekt amatorski, nieźle wam idzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
Herion młodszy chorązy
|
Wysłany:
Czw 19:51, 13 Lip 2006 |
|
|

Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Znienacka
|
Cytat: | pewnie jakaś muza midi ;p |
Chyba ty prędzej wydajesz dźwięki MIDI :oP U nas tylko MP3 będzie. A co do grafy... to jest projekt open source: coś się nie podoba - zrób lepsze, tylko na litość boską, daruj sobie te jakże niekreatywne komentarze... Widzę nie ładny zwyczaj oceniania wyglądu projektu we wczesnej fazie rozwoju... Oj, chłopcze, nie nadawał byś się na developera :oP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
Dzick ADMINISTRATOR
|
Wysłany:
Czw 20:14, 13 Lip 2006 |
|
|

Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 724 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzicklandia
|
W zasadzie, jesli dziwisz sie, ze ocenia na pdostawie wstepnej fazy projektu, to po co pokazujesz owa wstepna faze, jesli nie do oceny?
Przedmioty tkaie same jak w diablo, udziwniony (ubrzydzony?) wyglad interfejsu... jakos mnie nie pociaga ta gra (przynajmniej w tej fazie produkcji)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
|